m Inicio 5 Hezkuntza eskaintza 5 Gestión de ventas y espacios comerciales

Gestión de ventas y espacios comerciales

Produktuak eta zerbitzuak salerosteko eta banatzeko merkataritza-eragiketak kudeatzea, eta merkataritza-espazioen ezarpena eta animazioa antolatzea, kalitateari, segurtasunari eta arriskuen prebentzioari buruzko irizpideen arabera, eta indarrean dagoen araudia aplikatuta.

LH zikloa Goi-mailako LH
Ikastetxea Maria Ana Sanz
Txanda Goizez
Saila Merkataritza eta Marketina
Iraupena 2.000 ordu
Eredua Elebiduna (Gaztelera/ Ingelesa)

Sartzeko baldintzak

Goi-mailako ziklo batean sartzeko, baldintza hauetakoren bat bete behar duzu:

Zuzeneko sarbidea:

  • Batxilergoko titulua edo Batxilergoko ikasgai guztiak gainditu izanaren egiaztagiria izatea.
  • Batxilergo esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gaindituta izatea.
  • Teknikari titulua izatea (Erdi Mailako Lanbide Heziketa).
  • Goi-mailako teknikariaren titulua, teknikari espezialistaren titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea izatea.
  • BBBko 3. maila gainditu izana (Batxilergo Bateratu Balioaniztuna).
  • ​Unibertsitatera Bideratzeko Ikastaroa (UBI) gainditu izana.
  • Edozein unibertsitate-titulu edo baliokidea izatea.

Proba bidez sartzea (aurreko baldintzaren bat ez dutenentzat):

  • Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditu izana (proba egiten den urtean gutxienez 19 urte izatea eskatzen da, edo 18 urte izatea teknikari-titulua dutenentzat).
  • 25 urtetik gorakoak unibertsitatean sartzeko proba gainditu izana.
Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egiten du lan, eta, batez ere, merkataritzaren eta marketin publiko eta pribatuaren sektorean, eta produktu eta zerbitzuen salerosketako jarduerak planifikatu, antolatu eta kudeatzen ditu, bai eta merkataritza-espazioak diseinatu, ezarri eta kudeatzen ere.

FAQ

Zer ikasi eta egingo dut?
  • Merkatuei buruzko informazio fidagarria lortzea, aztertzea eta antolatzea, estatistika-teknikak aplikatuta, eta informazio-sistema eraginkorra (SIM) ezartzea, marketin-ekintzak egiten laguntzeko.
  • Merkataritza-estrategiak eta -jardunak definitzea eta salmenta-indarra kudeatzea, merkataritza-jardueran esku hartzen duten agenteen informazioa lortuz eta prozesatuz, eta baliabide teknikoak eta giza baliabideak antolatuz eta gainbegiratuz.
  • Salmenta-plana egitea eta produktuen eta/edo zerbitzuen merkaturatzea eta salmenta kudeatzea, merkaturatze-kanal bakoitzerako salmenta-teknika egokiak aplikatuta, erakundeak diseinatutako marketin-planean ezarritako helburuak lortzeko.
  • Salgaien biltegiratzea antolatzea, haien osotasuna eta eskura dauden bitarteko eta espazioen aprobetxamendu optimoa bermatuko duten baldintzetan, ezarritako prozeduren arabera.
  • Produkzio- eta banaketa-planetan materialen eta salgaien hornikuntza egitea eta kontrolatzea, erakundeak eta/edo bezeroek ezarritako helburuak betetzeko kantitatea, kalitatea, lekua eta epeak ziurtatuz.
  • Merkataritza-espazioen eta erakusleihoen ezarpena eta muntaia antolatu eta gainbegiratzea, diseinuaren eta materialen zehaztapenak definituta, bezero potentzialak erakarriko dituen zehaztutako merkataritza-espazioaren irudia transmititzea eta zehaztutako merkataritza-helburuak lortzea lortzeko.
  • Merkataritza-espazioetan produktuen/zerbitzuen eta sustapen-ekintzen ezarpena antolatzea eta kontrolatzea, eta ezarritako merkataritza-helburuak lortzeko sustapen-kanpainen aukera eta jardun-ildoak zehaztea.
Prestakuntza-plana

Heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak honako hauek dira:

  • Erakusleiho-apainketa eta merkataritza-espazioen diseinua.
  • Produktuak eta sustapenak salmenta-puntuan kudeatzea.
  • Salmenta-taldeak antolatzea.
  • Salmenta- eta negoziazio-teknikak.
  • Marketin-politikak.
  • Merkataritza-ikerketa.
  • Marketin digitala.
  • Biltegiratzeko logistika.
  • Hornikuntza-logistika.
  • Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa.
  • Ingelesa.
  • Salmentak eta merkataritza-espazioak kudeatzeko proiektua
  • Laneko prestakuntza eta orientabidea.
  • Lantokiko prestakuntza.
Ikasketak amaitzean zer egin dezaket?

Honela lan egin:

  • Salmentaburua.
  • Ordezkari komertziala.
  • Merkataritza-agentea.
  • Dendako arduraduna.
  • Saltoki bateko ataleko arduraduna.
  • Saltzaileen koordinatzailea.
  • Telemarketineko gainbegiralea.
  • Erakusleiho-apaintzaile komertziala.
  • Merkataritza-espazioen diseinatzailea.
  • Saltokiko sustapenen arduraduna.
  • Merkataritza-espazioen ezarpenean aditua.

 

Ikasten jarraitu:

  • Lanbide-espezializazioko ikastaroak.
  • Lanbide Heziketako beste ziklo bat, indarrean dagoen araudiaren arabera lanbide-moduluen baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
  • Batxilergoko ebaluazio-probak prestatzea (soilik enborreko blokeko aukerako ikasgaiak).
  • Unibertsitate-irakaskuntzak, indarrean dagoen araudiaren arabera baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
Zein dira irteera profesionalak

Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egiten du lan, eta, batez ere, merkataritzaren eta marketin publiko eta pribatuaren sektorean, eta produktu eta zerbitzuen salerosketako jarduerak planifikatu, antolatu eta kudeatzen ditu, bai eta merkataritza-espazioak diseinatu, ezarri eta kudeatzen ere.

Skip to content
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.