
Gestión de ventas y espacios comerciales
Produktuak eta zerbitzuak salerosteko eta banatzeko merkataritza-eragiketak kudeatzea, eta merkataritza-espazioen ezarpena eta animazioa antolatzea, kalitateari, segurtasunari eta arriskuen prebentzioari buruzko irizpideen arabera, eta indarrean dagoen araudia aplikatuta.
LH zikloa | Goi-mailako LH |
Ikastetxea | Maria Ana Sanz |
Txanda | Goizez |
Saila | Merkataritza eta Marketina |
Iraupena | 2.000 ordu |
Eredua | Elebiduna (Gaztelera/ Ingelesa) |
Sartzeko baldintzak
Goi-mailako ziklo batean sartzeko, baldintza hauetakoren bat bete behar duzu:
Zuzeneko sarbidea:
- Batxilergoko titulua edo Batxilergoko ikasgai guztiak gainditu izanaren egiaztagiria izatea.
- Batxilergo esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gaindituta izatea.
- Teknikari titulua izatea (Erdi Mailako Lanbide Heziketa).
- Goi-mailako teknikariaren titulua, teknikari espezialistaren titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea izatea.
- BBBko 3. maila gainditu izana (Batxilergo Bateratu Balioaniztuna).
- Unibertsitatera Bideratzeko Ikastaroa (UBI) gainditu izana.
- Edozein unibertsitate-titulu edo baliokidea izatea.
Proba bidez sartzea (aurreko baldintzaren bat ez dutenentzat):
- Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditu izana (proba egiten den urtean gutxienez 19 urte izatea eskatzen da, edo 18 urte izatea teknikari-titulua dutenentzat).
- 25 urtetik gorakoak unibertsitatean sartzeko proba gainditu izana.

Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egiten du lan, eta, batez ere, merkataritzaren eta marketin publiko eta pribatuaren sektorean, eta produktu eta zerbitzuen salerosketako jarduerak planifikatu, antolatu eta kudeatzen ditu, bai eta merkataritza-espazioak diseinatu, ezarri eta kudeatzen ere.
FAQ
Zer ikasi eta egingo dut?
- Merkatuei buruzko informazio fidagarria lortzea, aztertzea eta antolatzea, estatistika-teknikak aplikatuta, eta informazio-sistema eraginkorra (SIM) ezartzea, marketin-ekintzak egiten laguntzeko.
- Merkataritza-estrategiak eta -jardunak definitzea eta salmenta-indarra kudeatzea, merkataritza-jardueran esku hartzen duten agenteen informazioa lortuz eta prozesatuz, eta baliabide teknikoak eta giza baliabideak antolatuz eta gainbegiratuz.
- Salmenta-plana egitea eta produktuen eta/edo zerbitzuen merkaturatzea eta salmenta kudeatzea, merkaturatze-kanal bakoitzerako salmenta-teknika egokiak aplikatuta, erakundeak diseinatutako marketin-planean ezarritako helburuak lortzeko.
- Salgaien biltegiratzea antolatzea, haien osotasuna eta eskura dauden bitarteko eta espazioen aprobetxamendu optimoa bermatuko duten baldintzetan, ezarritako prozeduren arabera.
- Produkzio- eta banaketa-planetan materialen eta salgaien hornikuntza egitea eta kontrolatzea, erakundeak eta/edo bezeroek ezarritako helburuak betetzeko kantitatea, kalitatea, lekua eta epeak ziurtatuz.
- Merkataritza-espazioen eta erakusleihoen ezarpena eta muntaia antolatu eta gainbegiratzea, diseinuaren eta materialen zehaztapenak definituta, bezero potentzialak erakarriko dituen zehaztutako merkataritza-espazioaren irudia transmititzea eta zehaztutako merkataritza-helburuak lortzea lortzeko.
- Merkataritza-espazioetan produktuen/zerbitzuen eta sustapen-ekintzen ezarpena antolatzea eta kontrolatzea, eta ezarritako merkataritza-helburuak lortzeko sustapen-kanpainen aukera eta jardun-ildoak zehaztea.
Prestakuntza-plana
Heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak honako hauek dira:
- Erakusleiho-apainketa eta merkataritza-espazioen diseinua.
- Produktuak eta sustapenak salmenta-puntuan kudeatzea.
- Salmenta-taldeak antolatzea.
- Salmenta- eta negoziazio-teknikak.
- Marketin-politikak.
- Merkataritza-ikerketa.
- Marketin digitala.
- Biltegiratzeko logistika.
- Hornikuntza-logistika.
- Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa.
- Ingelesa.
- Salmentak eta merkataritza-espazioak kudeatzeko proiektua
- Laneko prestakuntza eta orientabidea.
- Lantokiko prestakuntza.
Ikasketak amaitzean zer egin dezaket?
Honela lan egin:
- Salmentaburua.
- Ordezkari komertziala.
- Merkataritza-agentea.
- Dendako arduraduna.
- Saltoki bateko ataleko arduraduna.
- Saltzaileen koordinatzailea.
- Telemarketineko gainbegiralea.
- Erakusleiho-apaintzaile komertziala.
- Merkataritza-espazioen diseinatzailea.
- Saltokiko sustapenen arduraduna.
- Merkataritza-espazioen ezarpenean aditua.
Ikasten jarraitu:
- Lanbide-espezializazioko ikastaroak.
- Lanbide Heziketako beste ziklo bat, indarrean dagoen araudiaren arabera lanbide-moduluen baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
- Batxilergoko ebaluazio-probak prestatzea (soilik enborreko blokeko aukerako ikasgaiak).
- Unibertsitate-irakaskuntzak, indarrean dagoen araudiaren arabera baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
Zein dira irteera profesionalak
Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egiten du lan, eta, batez ere, merkataritzaren eta marketin publiko eta pribatuaren sektorean, eta produktu eta zerbitzuen salerosketako jarduerak planifikatu, antolatu eta kudeatzen ditu, bai eta merkataritza-espazioak diseinatu, ezarri eta kudeatzen ere.