
Marketing y publicidad online
Merkataritza-enpresa bat eratzeko eta abian jartzeko beharrezko kudeaketak egitea, enpresaren errentagarritasun ekonomikoa eta finantzarioa bideratuko duten beharrezko finantza-baliabideen lorpena planifikatuz eta kudeatuz…
LH zikloa | Goi-mailako LH |
Ikastetxea | Maria Ana Sanz |
Txanda | Arratsaldez |
Saila | Merkataritza eta Marketina |
Iraupena | 2.000 ordu |
Eredua | Gaztelera |
Sartzeko baldintzak
Goi-mailako ziklo batean sartzeko, baldintza hauetakoren bat bete behar duzu:
Zuzeneko sarbidea:
- Batxilergoko titulua edo Batxilergoko ikasgai guztiak gainditu izanaren egiaztagiria izatea.
- Batxilergo esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gaindituta izatea.
- Teknikari titulua izatea (Erdi Mailako Lanbide Heziketa).
- Goi-mailako teknikariaren titulua, teknikari espezialistaren titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea izatea.
- BBBko 3. maila gainditu izana (Batxilergo Bateratu Balioaniztuna).
- Unibertsitatera Bideratzeko Ikastaroa (UBI) gainditu izana.
- Edozein unibertsitate-titulu edo baliokidea izatea.
Proba bidez sartzea (aurreko baldintzaren bat ez dutenentzat):
- Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditu izana (proba egiten den urtean gutxienez 19 urte izatea eskatzen da, edo 18 urte izatea teknikari-titulua dutenentzat).
- 25 urtetik gorakoak unibertsitatean sartzeko proba gainditu izana.

Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egiten du lan, eta, batez ere, merkataritzaren eta marketin publiko eta pribatuaren sektorean, eta marketineko, merkataritza-ikerketako, publizitateko eta harreman publikoetako jarduerak planifikatu, antolatu eta kudeatzen ditu.
FAQ
Zer ikasi eta egingo dut?
- Merkataritza-enpresa bat eratzeko eta abian jartzeko beharrezko kudeaketak egitea, enpresaren errentagarritasun ekonomikoa eta finantzarioa bideratuko duten beharrezko finantza-baliabideen lorpena planifikatuz eta kudeatuz.
- Merkatuei buruzko informazio fidagarria lortzea, aztertzea eta antolatzea, estatistika-teknikak aplikatuta, eta informazio-sistema eraginkorra (SIM) ezartzea, marketin-ekintzak egiten laguntzeko.
- Inkestatzaile eta/edo elkarrizketatzaile taldeak antolatzea eta inkestak eta/edo elkarrizketak egitea, landa-lana planifikatuz eta merkataritza-ikerketako planean finkatutako helburuak betetzeko ezarritako teknikak eta prozedurak erabiliz.
- Marketin-politikak eta -planak egiten eta horien jarraipena egiten laguntzea, marketin-mixeko aldagaiak aztertuta, enpresak zehaztutako merkataritza-helburuak lortzeko.
- Enpresaren publizitate-bitartekoen plana egitea, behar bezala konbinatuta, eta haren jarraipena eta kontrola egitea, osorik gauza dadin.
- Merkatuan produktu eta/edo zerbitzuen merkaturatzea eta ezarpena kudeatzea, marketin-estrategia eta sustapen-ekintza egokiak aplikatuta, erakundearen marketin-planean ezarritakoaren arabera.
- Marketin digitaleko ekintzak planifikatzen eta egiten ditu, eta, horretarako, web-orriak eta Internet bidezko komunikazio-sistemak kudeatzen ditu, enpresaren merkataritza elektronikoko politikaren helburuak betetzeko.
- Publizitate-, sustapen- eta informazio-materialak egitea, publizitatearen arloan indarrean dagoen araudia errespetatuta, eta edizio- eta diseinu-teknika eta -aplikazio informatikoak erabilita hainbat euskarritan, programatutako planen arabera hedatzeko.
- Marketineko eta komunikazioko ekitaldiak antolatzea eta kudeatzea, briefinga interpretatzea, hornitzaileak, aktoreak eta agenteak kontratatzea, eta ekitaldiak laguntzea eta zuzentzea, enpresa-komunikazioko planean ezarritakoa betetzeko.
- Merkataritza-eragiketetan esku hartzen duten operadore eta erakunde guztiekin ingelesez erraztasunez komunikatzea, hitzez zein idatziz.
Prestakuntza-plana
Heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak honako hauek dira:
- Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa.
- Merkataritza-ikerketa.
- Landa-lana merkataritza-ikerketan.
- Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea.
- Marketin-politikak.
- Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak.
- Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta.
- Marketin digitala.
- Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea.
- Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolaketa.
- Ingelesa.
- Laneko prestakuntza eta orientabidea.
- Marketin- eta publizitate-proiektua.
- Lantokiko prestakuntza.
Ikasketak amaitzean, zer egin dezaket?
Honela lan egin:
- Produktuburuaren laguntzailea.
- Marketineko teknikaria.
- Publizitateko teknikaria.
- Harreman publikoetako teknikaria.
- Marketin- eta komunikazio-ekitaldien antolatzailea.
- Publizitate-enpresetako baliabideetako laguntzailea.
- Komunikabideetako emisioaren edo kurtsoaren kontrolatzailea.
- Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko teknikaria.
- Landa-lanetako teknikaria.
- Inkestatzaileen ikuskatzailea.
- Inkesta eta zentsuen agentea.
- Merkatuen ikerketetarako datuen kodetzailea.
Ikasten jarraitu:
- Lanbide-espezializazioko ikastaroak.
- Lanbide Heziketako beste ziklo bat, indarrean dagoen araudiaren arabera lanbide-moduluen baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
- Batxilergoko ebaluazio-probak prestatzea (soilik enborreko blokeko aukerako ikasgaiak).
- Unibertsitate-irakaskuntzak, indarrean dagoen araudiaren arabera baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
Zein dira irteera profesionalak?
Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egiten du lan, eta, batez ere, merkataritzaren eta marketin publiko eta pribatuaren sektorean, eta marketineko, merkataritza-ikerketako, publizitateko eta harreman publikoetako jarduerak planifikatu, antolatu eta kudeatzen ditu.